marți, 24 noiembrie 2009

Colorata maine-i gata

Dupa ce m-a atacat ursul... ma rog punga, greu sa mai stabilizezi din poanier imaginea, asa ca am pus aparatul pe trepied. Bine si tremuram ca naiba de la 0 grade afara. In rest a iesit ce vedeti.

Bineinteles si concluzia postului: Nu da-ti banii pe prostii, luati trepiede la copii ...si nu uitati de manusi, bocanci, caciula, jaca... etc, asta daca nu vreti sa vi se cace copii pe ei de frig ca mine.



EOS 450D
1/125 s, f/16
EF 75-300mm at 200mm
ISO 100
AV
Adobe PS

20 comments:

Raluca I.A. spunea...

Si pe www.alpinet.org sunt fotografii de munti. Fotografia ta mi-a amintit de Alpinet si de Floare de Colt. Raluca Ioana Agasanu, grupa 101, http://ralucaagasanu.blogspot.com

Sandra spunea...

Hmmmm...ma cuprinde un dor de duca....

Unknown spunea...

peisajul este frumos
avand in vedere obiectivul pe care l-ai folosit eu apropiam mai mult, pana ce dispareau copacii de jos, nici ca i-ai prins nici ca nu i-ai prins, sunt degeaba pe acolo
poti totusi sa faci un crop

AnDRAW spunea...

Dupa ce am ras ieri ca la stand-up comedy cu Fotografia care te poate ucide (apropos, ai putea sa te bagi la stand-up com. pt. ca bine le mai zici!), m-am intors atras de noul titlu :D si am gasit o zapada bej.
Nu era mai bine daca cropai si lasai doar fasia de jos, pana sub varfurile dealurilor apropiate?

bogudan spunea...

@raluca - merci
@sandra - pai du-te fata :))
@radu - am imaginea asta in toate modurile posibile... nici nu mai stiam ce sa aleg si ce sa tai si daca sa tai.
@andraw - man pai asa e culoarea din cauza soarelui, n-am modificat decat contrast, luminozitate si am saturat un pic culorile.

Unknown spunea...

Sunt curios, daca ai cadrat si un pic mai jos cum ar fi iesit. Nu stiu cat de jos erau mestecenii sa-i prinzi si pe ei.
Dar fotografia este foarte buna. Ai prins niste culori superbe.
PS. Transmite-i salutari lu' ursu' din partea mea, cand il mai vezi.

alex mazilu spunea...

Frumos :D

bogudan spunea...

@dragos - cred ca am cateva si incadrate mai jos dar parca asta mi-a placut cel mai mult cand am selectat eu cu ochiul artistic.
P.S. m-a intrebat de tine si i-am zis ca te-ai bagat la un curs de foto... sa moara de ciuda...

andreea.florea spunea...

bravo bogdan imi place!

corina's pictures spunea...

lipseste ursul!
fotografia e de reclama - ia vorbeste cu baietii aia destepti de la ministerul turismului, poate sar cu o sponsorizare :)

Meetmeinthe20s spunea...

imi place culoarea cerului, asa monotona cum e ea, se potriveste cu "linistea" peisajului.

Mihnea spunea...

Imi place contrastul dintre munti si cer. Rama insa mi se pare prea groasa :-)

Lavinia Ban spunea...

ce bine ca nu te-a mancat ursul... dar oricum ai o arma infailibila - il faci sa moara de ras ininte sa atace :) Povestile tale sunt demne de aventurile baronului Von Munchausen, dar tu vii cu dovezi palpabile, deci te credem :)
frumoasa imaginea... mioritica :)
ai putea postezi si celelalte cadre - eventual unul mai larg (si cu partea de jos) si unul cropuit (fara partea de jos)...pt comparatie
PS. greu, greu cu cunostintele astea... am prea multe... mai am nevoie de indicii :)

bogudan spunea...

@andreea - sar'na
@corina - ne lasi mai draga femeia fatala ca mi se suie la cap... a maturat cu mine DL-ul azi :)
@cristina - sar'na
@mihnea - o sa scot rama... firar al naibi de rama ca m-ai inebunit :))
@lavi - ma gandesc cum mai tai din ele si mai pun cateva zilele urmatoare. merci de comparatia cu baronul :))

Sishir spunea...

Beautiful shot, must surely had a great time.....thanks for visiting my blog & leaving a comment.

david sorina spunea...

ce lumina faina ai avut Bogdane...si ce imagine superba ai facut..
se pare ca frica ajuta.. :))

Anonim spunea...

a trecut "maine" :)

Anonim spunea...

Bogdane, ce zici de pozele astea? Anul viitor participi si tu la concurs?
http://www.boston.com/bigpicture/2009/11/national_geographics_internati.html

bogudan spunea...

@sorina - merci Sorina, da frica ajuta... la tremurat :)
@nervidematase - ????
@anonim - nu vorbesc cu necunoscutii.

Alex Tanasescu spunea...

Misto imagine. Sunt foarte bine delimitate cele trei planuri din imagine. Imi place!