marți, 8 decembrie 2009

Dama bine revine - sticle goale nu cumpara !!!

...
stiu ca poate va asteptati sa scriu ceva... sa moara bibilica daca imi vine ceva in cap...
creatia dupa cum ne-a fost explicat la unul dintre primele cursuri se face in mizerie si foamete... ma uit dupa o mizerie cat de mica... nimic...curat luna... creatia se face pe foamete... am mancat ca un por... am mancat bine ca sa nu fiu asa plastic...
plus de asta sunt si obosit rau dupa o patzanie de azi dimineata.

acestea fiind zise citez pe neste alte doamne de la mine din cartier care m-a sculat dimineata cu un cantecel de craciun: "stiiiicleeeeeeeee goaleeeeeeeee cuuummmpaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr !!!!!"... da` n-am vandut... si duminica dimineata o sa ma duc si eu la geam la ele si o sa strig: "poooooozzzzeeeeeeee buuuuuuuneeeeeeee faaaaaaaaaaaaac!!!!"... sa vad daca ele apreciaza...



25 comments:

Anonim spunea...

la tine cumpara sticle?...la mine cumpara fiare...fiare vechi de metal nu de zoo. tocmai m-am culturalizat cu un scandal TV, am scris si pe blog...de ce tre sa vii tu cu fotografiile astea frumoase sa ma scoti din starea de cafteala?
Serios vorbind, prima este superba
te las, ca incepe al bundy...cred ca baiatu asta e roman :D sa vedem ce ne invata azi :D
hai nb...dormi acu, cat nu cumpara si nu vinde nimeni strigand din toti plamanii

iulian anghel spunea...

superb modelul, ai declansat cand a trebuit, restul e admiratie.

Catalin spunea...

La prima poate ne explicati si noua de ce avem asa de mult luft deasupra capului si la ce ne trebuie atit de mult copac in stinga?
La a treia nu zic nimic decit ca piele ii bate un picut spre verde. Clar Mihaela nu e verde, sau prima fotografie are balansul de alb facut incorect si a treia e corecta? Poate ne lamuriti Dvs.

Roxana Ruta spunea...

Imi place prima cel mai mult. Ce atatea frunze, mai bine tot copacul. Mie imi convine copacul din stanga, sa stiu si eu de ce sta ea asa stramb si ce face cand e trista. Cred ca ai inetntionat sa faci mai mult decat un portet, cred ca doreai sa spui o poveste. Si merge.

bogudan spunea...

@elena - merci mult elena pt comentarii, in special cel de la postul anterior :)
@iulian - merci man
@catalin - sigur ca explic domnul savulescu: deci... habar n-am ce e cu luftul si cu copacul, cand le-am facut nu erau acolo ?!?!?!?!?? nu-mi dau seama cum au aparut dupa...referitor la coloare DA, sunt de acord NU E VERDE... deci nu e verde... toucheee :))
@roxana - merci frumos

Unknown spunea...

Bogdane, primele doua fotografii imi plac foarte mult. Prima are mesaj,fata pare foarte trista. A treia fotografie insa, are tenta verzuie iar pata de lumina nu place deloc.

simonagornateanu spunea...

Frumos model, frumoase fotografii:)

Adela spunea...

Speechless!... :)
P.S. Totusi, nu pot sa ma abtin... :) FELICITARI!

Unknown spunea...

domnu ce sa spun, noroc cu modelul :D
imi plac fotografiile
la prina are dreptate Catalin este cam mare luftul iar la ultima ma deranjeaza pata din coltul stanga jos si probabil din cauza aberatiei cromatice sa se fi dat o tenta verzuie fotografiei, nu stiu exact care sa fie problema dar e clar ca are o alta culoare

Alexandru Cosmescu spunea...

Dar ce a patit ultima fotografie? De ce e asa verde?

Mihai Ioan spunea...

imi place. prima este preferata.

bogudan spunea...

cum domnu radu sa ia tenta verzuie fata din cauza aberatie cromatice??? asa se manifesta ea? :)))
e verzuie pt ca am folosit profilul nostalgia din DPP, ea arata in mod normal ca cele 2 de mai sus.
clar folosit nepotrivit acel profil, dar mai face omul teste, greseli, mai invatam una alta... :))

Ciprian Balan spunea...

Frate...ai reusit sa mi faci biroul sa rada..=)) "habar n-am ce e cu luftul si cu copacul, cand le-am facut nu erau acolo ?!?!?!?!?? " =))

Pe principiul: "Am incadrat, dar cineva mi-a mutat cladirea!"

Mihaela Tudor spunea...

Ai incis spiritele domnu' bogdan:)).In ultima fotografie par foarte masiva si e..verdeee:)),nu sunt verde(la propriu cel putin:))

doruletz spunea...

sincer sa fiu cea de-a treia imi place cel mai mult asa verde cum e..are un farmec aparte ....atata doar ca e arsa un pic pe crestet...
pentru mine o fotografie buna nu trebuie sa fie neaparat dpdv tehnic perfecta ... important e ce transmite...si dac mie imi place poa sa spuna altii ce or vrea....daca ii dai o conversie bw si un fitru sepia..

Petru spunea...

A treia fotografie e bine mesterita. De apreciat

Unknown spunea...

domnu' bogdan, dupa ce ca am spus ceva ca sa te disculp, mai esti si impertinent :D

Tiberiu spunea...

ai cu ce dom'le! :D

Lavinia Ban spunea...

poate ai cu ce... dar mai ales ai cu cine :) un model foarte frumos si expresiv... pozele mi se par de revista

bogudan spunea...

@ciprian - asa-i ca ai patit si tu?? :))
@mihaela - tu?? masiva?? glumesti draga...
@doru - merci man
@radu - esti pe lista de 2 ori.
@tiberiu - da, mi-am luat si aparat :)
@lavi - hai draga ca mi-o iau in cap deja... :))

Arianna & sor'sa Laura spunea...

am si portretele facute de tine o sa ti le aduc pe un stick,stai linistit nu-ti fur dreptul de autor:)) ... referitor la fotografii,imi place cum ii pica lumina in par :D

Sorin Stuparu Fotograf spunea...

Bogudane, sa sti ca intr-o oarecare masura asa simteam si eu fata de cei de la Dalles (eu fiind la CPPC), insa cand ne-am intalnit, si cu Cipi la Dalles la expo Moiceanu, si cunoscandu-i pe cativa de acolo, mi-am dat seama ca nu exista o bataie intre noi, ci poate o competitie axata pe valoarea muncii. Oricum cred ca ar trebui ca fotografi sau viitori fotografi sa existe o fraternitate intre noi, desi cu idei si principii diferite uneori. Viva fotografia !!! mon cher :)

bogudan spunea...

@arianna - poti sa le folosesti draga... doar sunt ale tale :)
@sorin - AGREED !!! :)))

Albu Mihai spunea...

10+ pentru expresie compozitie si model. personal nu agreez bijuteriile prin fotografii, distrag atentia

Alyona spunea...

Multumesc frumos!
..si pozele tale sunt foarte frumoase! Bafta pe mai departe. Sarbatori fericite!