vineri, 1 iulie 2011

Croatia


In departare se vede statiunea Portoroz din Slovenia.

11 comments:

irina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
irina spunea...

Da....., superba....bine ai revenit pe blog :)

Marcel Eremia spunea...

Ohohoooo!

Bine (că ţi-)ai revenit!

Faină panoramă!

Roxana Ruta spunea...

Da foarte frumos!! Tocmai m-am intors si eu de acolo si din alte tari vecine. Filtrul de polarizare e mare lucru in Croatia. Nu stiu cum as fi supravietuit fara el.

Catalin spunea...

Faina tare... am si eu din Croatia o gramada de fotografii, dar nu ajung la ele... de vreo doi ani...

Veronique spunea...

Superb!

francisc vaida spunea...

...mai maestre mai ..! de ce a durat atit sa te induri sa mai postezi...?

Olga spunea...

So many stunningly beautiful photos! For me it is a wonderful opportunity to see interesting palaces.

rebecca spunea...

o splendoare aproape ireala!

Masaj erotic Arad spunea...

foarte frumos!felicitari!

anca spunea...

cita frumusete, sa tot stai, sa te uiti si sa vizezi! apa, cerul, pietrele, tarmul cu vegetatie sint perfect armonizate in compozitie. in plus, are combinatia mea preferata de culori, albastru+verde :-)