duminică, 11 aprilie 2010

Fort 9-10, Grand Arena 11-12

... cam astea au fost orele de plimbare la cele 2 forturi, de la 9 la 10 la fort si de la 11 la 12 la celalalt fort... si ca sa vedeti si ce inseamna aceste forturi va rog sa vizitati la Lavi pe blog.

Uite si ce a pozat Monica... m-am si mirat atunci ce tot face cu aparatul in sus :))


Cosmin saracul avea doar ISO 400... pai abia am putut io cu 1600... d-apai el...



Dupa fortul 9-10 am ajuns la un fort muuuult mai mare... unde n-au vrut sa ne dea decat o cafea la 2 persoane... sau mai multe... ce sa facem, am acceptat si asa... au incercat Ionel si Oana sa comenteze dar soldatul care servea la cantina nu si nu... a fost nevoie de 38 paie intr-un final, ca sa bem toti :)))

Pana una alta multumiri organizatorilor si la mai mare!!! Se stie care este !!!!

14 comments:

Lavinia Ban spunea...

nu pot sa cred... tu chiar ai vorbit serios :))) da' sa stii ca nu am inventat eu roata... e doar un rezumat al articolului din NG...
faine imaginile, faina excursia, faina supa aia... de cafea :)

catalina spunea...

seamana a revelatie, am descoperit lumina ;))

la poza cu cafeaua ma uit maine dimineata.

Adela spunea...

Faina seria!!!
Faine textele... :))
P.S. Si ati ras de cana mea cu supa de capuccino... si v-ati molipsit cativa... :))

Cana cu Cirese spunea...

bai, bai nenea! tu mistifici realitatea cu pozele astea... cantec haiducesc: unde's gunoaieeelee, unde-i jogoaielllee, grafitti si dozele ce le-am gasit? ... chiar e cazul sa aplici la un post de fotograf la ministerul turismului, faci de cap turistii cu lejeritate! Concluzie: Iata ce inseamna un bun fotograf! vede ce vrea el nu ce este! Felicitari!

Alex Tanasescu spunea...

Frumoasa locatie maestre. Mergea sa bagi si niste portrete ;).

bogudan spunea...

@lavi - cum sa nu... mai baga articole si io bag link-uri :))
@catalina - eu am descoperit apa calda :))))
@adela - n-am ras... io chiar mi-am luat.
@manu - mi se urca la cap draga pana la urma... tu vrei sa-ti vand neste poze??? zi, ca fac discant.. :))
@alex - cum sa nu bagam portrete maestre... am bagat la greu... urmeaza.

Catalin spunea...

vrajeli!, vrăjeli!, eu am tras cu ISO 400...din mina...şi au ieşit...

Cana cu Cirese spunea...

fa-mi un discant la obectivele alea negociate... si imprumuta-mi blitzul la botez (nu al meu bre! ca io-s crestinata chiar daca nu par!) ... hai! tu posteaza, ca eu comentez, ca tot chibitzul!

Monica Sultan spunea...

Trageam un alt cadru acolo, tot fara detalii in negru :)... frumoasa povestea ta!

bogudan spunea...

@catalin - da man, da tu esti ca stanca :))
@manu - iti fac si discant la blitz daca vrei ... si daca vrei baga-ma si pe mine in seama la botezul ala sa trag cateva cadre si-ti dau si tie flashul.
@monica - nici nu erau detalii in negru acolo... am verificat eu.

Virtualkid spunea...

sant invidios pentru aparatele pe care le vad.
remarcabile fotografii!

Aurora spunea...

Imi plac in mod deosebit primele doua fotografii din serie.

SKIZO spunea...

In your honour and in the honour of wall the Photographers, I published an ilustration.

bogudan spunea...

Skizo where is it??