vineri, 2 aprilie 2010

La cherhana in Sulina - Reportaj

Am ramas dator la maestru' Badoiu cu un reportaj de la Sulina si la maestru Savulescu cu un rezumat la ce-a pierdut.

Se muncea la cherhana nu gluma, veneau barcile, descarcau barcile, injurau aia de mama focului, plecau barcile, veneau iar... parca eram pe dorobanti asa intorceau aia salupele... cu fitze, cu frana de mana, cu oprit motorul in amonte si carma la maxim stanga sau dreapta pana se intorcea...
Maestrul Badoiu la panda... bineinteles cu 35mm, nu ca alti trisori...

...unii munceau mai mult, altii mai deloc... ca in bancu' ala, in stanga pulimea, in dreapta sefimea

cand ne-am apropiat de astia au inceput sa vocifereze ca si cum furam din cherhanaua lor, ca n-avem voie sa pozam, ca acolo se munceste nu se gandeste, ca cine ne-a dat voie, ca pe masa si pe taxu...

lipovean get beget... greu am inteles ce povestea... in timpul razboiului dadea rusii cu bomba, am plecat la mamudia toti si ne-am bagat in pestera, a fo' greu, acu nu vrea astia sa-mi dea 2 pesti ca nu se prinde acum ca e apa mare...am reparat la un prieten al meu o setca si cand vine da la mine 2 pesti, bun prieten cu mine (n-am inteles daca ala cu setca sau pestii ... ?!?!?!??)

bineinteles ca si in grupul nostru se muncea... care cu ce avea, cu 35mm... cu mai multi milimetri, de ex. pe maestrul Marcel l-am prins de cateva ori cu 37-39mm trisand... dar intr-un final a respectat cerintele... nevoit fiind pt ca ajungeam si la amenintari cu bataia. La sfarsit de nervi a dat cu D3-ul de barca omului s-o sparga si alta nu... mare noroc am avut :))... maestru' Luca edita ceva ... nu stim ce... :))))
Greu cu Lanul de Secara... deci tre sa mai mergem si alta data ca sa ne obisnuim :))

10 comments:

Roger Gauthier spunea...

I tried to understand the text with two different automatic translators but got nowhere, did not understand... I hate the language barrier! I hate it! So many beautiful languages, and I know only French and English, would love to understand your beautiful language... I am too stupid.

Let's say that I love the powerful photography here, looked at all of them, love the old man's portrait!

Roger

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Mda, ma uitam la ce a scris Roger mai sus si ma gandeam cum sa-i traduci " in stanga pulimea in dreapta sefimea" :)). Frumos la "Sulaina", omule. Misto ca v-ati distrat dar ati si muncit.
Sarbatori fericite si tie, multa sanatate si masa bogata !!

Alex Tanasescu spunea...

Misto reportajul, da te-a cam luat valu' cu saturatia :p.

Costea Andrea Mihai spunea...

frumoase locuri...poate cam multa culoare :) paste fericit!!

francisc vaida spunea...

..nu am inteles nimic ...! nici din text si nici din imagini ...! toate's la mishto si zise si facute ..!
k nu intzeleg eu k sunt ungur dar roger ce vina are ...?

...paste linistit si luminos...!

Cana cu Cirese spunea...

"saturatia" ... sa fim seriosi nu ne vom satura nicio data de textele si pozele lui bogudan :) ... mie asa colorate cum sunt mi se pare un reportaj bun de pus intr-un pliant "Romania,Land of Choise" daca, daca le dai o spirtoasa, doua, trecuta prin paine la urcarea in avion, asa vor vedea si ei! basca drumul scurt si lin si apa din canal ... ciorba de peste :). Foarte, foarte frumos!

bogudan spunea...

hai merci tuturor si paste fericit... cu muuuulta lumina... ca tot e momentul :))

Florena spunea...

Hristos a Inviat!
Te asteapta pe blogul meu o felicitare cu drag, sper din suflet sa-ti faca placere!

Paste linistit!

bogudan spunea...

adevarat a inviat!
merci frumos