miercuri, 10 noiembrie 2010

Carol


16 comments:

irina spunea...

Ai fost in parc fara mine?! Iti scad 2 puncte :)

catalina spunea...

binee, frumos, ce sa mai, ultima mai ales imi place ... next time nu mai ratez :)

bogudan spunea...

irina fi pregatita pt duminica la mogosoaia, daca nu scadem si la tine si ne facem chit :)

irina spunea...

Gata! M-am pregatit :) Serios...

Roger Gauthier spunea...

Ah! Bogudan! I don't know which one I like most. I would say the second one, with the lines and colours. It stands out among three beautiful photographs.

bogudan spunea...

thanks a lot Roger, the second one for me as well :)

Marcel Eremia spunea...

Îmi place ultima. Cu un plus de "încălzire" a imaginii! Menţiune valabilă şi pentru celelalte! :)

Adela spunea...

Mie imi plac tare mult toate trei. Si nu pentru ca nu am capacitate de selectie, ci pentru ca fiecare este speciala!!!! :)

Anonim spunea...

imi place mult a treia, dar e frumoasa toata seria

黄清华 Wong Ching Wah spunea...

Really beautifully done, congrats.

bogudan spunea...

eee... sunteti voi individioshi... mie-mi plac toate :)))
P.S. merci tuturor.
P.S.2 numa una o sa pun de acum sa vad a cata va place atunci :)))

Cana cu Cirese spunea...

ultima as fi intors-o la 180gr si i-as fi dat numele acuarela, ar fi captat atentia poate 3 sec mai mult. bine, acum este evident ca tu ai un stil descriptiv, iar eu unul imaginativ... imp este sa fim amandoi creativi, unul dintre noi chiar "fotograful creativ" ... stii desigur la ce ma refer. ca o concluzie, mi se pare ca ai peisajele tale sunt f bune pt calendare, carti postale etc. ...

Adela spunea...

Toate, toate, toate!!!! :)

Costea Andrea Mihai spunea...

frumoase reflexii si tonuri..felicitari

Test spunea...

Reusite!

Narnia spunea...

Frummoase imagini de toamna, imi place la nebunie multitudinea de culori scaldate in lumina soarelui.