luni, 1 noiembrie 2010

Vulcani - a doua panorama

4 fotografii.

12 comments:

Test spunea...

Parca mai frumoasa deca prima!

irina spunea...

Da...nu stiu care imi place mai mult, parca asta, parca cealalta...

Marcel Eremia spunea...

M-am uitat la prima panoramă, nimic! Iau lupa de 10x, nimic! Iau lupa de 20x, nimic!

Mă uit la a doua, nimic! Iau lupele, nimic!


Unde-i dom'le perversu' ăla de la Târgovişte???? :)

Adela spunea...

Da, da, da!!!!
Ma repet? :)

bogudan spunea...

stabilesc eu, e mai buna a doua :)
Marcel mi-am luat un plug-in: Adobe Pervert Remover FxPro (ajuta doar la Targu ocna si Tragoviste).
Adela... behave :)))

csavules spunea...

Bun plug in-ul Bogdane... :D

Roger Gauthier spunea...

Hello Bogudan! Long time no see... :-)))

Those last two pictures are quite something. I love them. I love this kind of photography, the impression of immensity that I find in them. Congrats!

Roger

bogudan spunea...

e bun maestre... da si costa, ca e cu licenta... la ala de pe torente pune perversi in plus :)))
Thanks a lot Roger.

Florian ISPAS spunea...

Tare Bogudane dar am totusi ceva de mentionat. Tu nu faci toate cadrele dintr-o panorama cu aceeasi expunere? se vad la cer niste pete mai deschise.

Marcel Eremia spunea...

@fispas: este efectul secundar de la ”fispas/pervert remover”...

bogudan spunea...

florian e aceeasi exp pe manual insa am polarizare si de aia cand intorceam aparatul apareau diverse culori ale cerului ... poate e si de la pervert remover... o fi spart prost plug-inul :)))))

Florian ISPAS spunea...

:)))

asa e, la panoramice nu trebuie sa folosesti PL

iti mai trimit eu o versiune de plugin? :))